تورم قیمت 20 درصدی مسکن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 138
نویسنده : omid

ایلنا گزارشی را با مدیر علمی طرح جامع مسکن داشته است و در این گزارش به تورم بازار مسکن در سال 96 می پردازد. مدیر طرح جامع مسکن بیان نمود سقف تورم مسکن در سال 96، نهایتا 20 درصد خواهد بود. ایشان در ادامه به تعداد خانه های خالی در کشور و آمار موجود برای ساخت و سازهای خانه های خالی از سکنه در حال حاضر، اشاره کرد.

وی افزود: بخش عده ای از خانه های خالی مربوط به خانه های خالی و املاک مسکونی واقع در منظقه 22 تهران می باشد که به صورت نیمه کاره رها شده اند. توزیع ساخت و ساز برای کلانشری مانند تهران دیده نشده است. اما در این باره آسیب شناسی انجام شده است.

یزدانی با بیان اینکه 490 هزار خانه خالی و ملک مسکونی خالی در تهران وجود دارد ادامه داد: این واحدهای مسکونی خالی از سکنه را به طور عمده می توان در دو دسته بندی ملاحظه نمود. بخش اول مربوطه به ساختمان های مسکونی و املاک مسکونی در منطقه 22 تهران می باشد. بخش دوم خانه های خالی از سکنه در مناطق شمالی تهران است. آنها اغلب آپارتمان های مسکونی لوکس و خانه های مسکونی لوکس می باشند که قشر متوسط جامعه قدرت خریدارای آنها را ندارند.

ایشان در رابطه با بازار معاملات ملکی در سال 96 عنوان کرد: پیش بینی ها بر این است که امسال رونق در بازار مسکن را شاهد باشیم. اما به طور قطع جهش قیمت در بازار مسکن را نخواهیم داشت. سقف افزایش قیمت مسکن در سال جاری 20 درصد خواهد بود.

ایشان افزود: هنوز هم با تورم های مسکن در سالهای گذشته فاصله زیادی داریم. تورم مسکن در دوره رونق مسکن در سال 91، چیزی در حدود 60 درصد بوده است. در سال 86 تورم قیمت مسکن به میزان 45 درصد رسیده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com